“Vi havde fornøjelsen at have Hasselblad Erhvervsrengøring koblet på vores re-location af vores eksisterende Levi’s butik – til nye lokaler.
I den forbindelse udførte Hasselblad Erhvervsrengøring, hovedrengøring efter vores entreprenører og slutrengøring, umiddelbart inden åbning af vores nye butik.
Dette blev udført eksemplarisk og der var samtidig forståelse for, en i forvejen presset tidsplan – men alt forløb planmæssigt og der blev tilmed udført diverse ekstra opgaver.
Vi kan absolut anbefale Hasselblad Erhvervsrengøring, til opgaver der kræver en pålidelig samarbejdspartner”
“Vi skiftede for nyligt rengøringsfirma til Hasselblad Erhvervsrengøring i håbet om at finde et firma der forstod sig på en virksomhed som vores.
Vi handler med sarte og eksklusive møbler, lamper og vintageobjekter som kræver særlig opmærksomhed når det skal rengøres. Mange overflader i butikken tåler ikke almindelig rengøring, men skal behandles meget delikat og uden kradse rengøringsmidler.
Det skal være trygt at overlade håndteringen af vores butik til andre og det er vigtigt for os at butikken altid fremstår ren og præsentabel.
Hos Hasselblad Erhvervsrengøring fandt vi lige det vi søgte. Fra mødet med Malene Hasselblad som selv kommer ud og besigtiger opgaven til selve rengøringen som er helt i top. Kontakten mellem os er meget personlig og Malene følger op igen og igen for at sikre sig at vi hele tiden er tilfredse med resultatet.
Jeg kan varmt anbefale Hasselblad Erhvervsrengøring.”
“Vi kan varmt anbefale Hasselblad Erhvervsrengøring som vi har været kunde hos siden juli 2020.
Malene holder god kontakt, kvalitetssikrer og er meget omhyggelig og behagelig i sin opfølgning.
Vi oplever at aftaler bliver overholdt, rengøringen er grundig og udført som aftalt.”
“Børnehaven Parkhøj er i en årrække blevet serviceret af rengøringsselskabet Hasselblad Erhvervsrengøring.
Børnehaven Parkhøj er en mindre børnehave i et lejlighedskompleks med 3 stuer, et kontor og en garderobe til børn og 1 til voksne, et mindre køkken og 3 toilet/badeværelser, samt et rengøringsrum.
Vi får gjort rent efter lukketid kl. 17 og fordi vi er beliggende i en beboelsesejendom, er beboerne ikke interesseret i at bliver forstyrret af støj fra et rengøringsselskab senere end kl. 20 i hverdagene. Vi får altså gjort rent mellem kl. 17 og 20 hvilket ikke har været noget problem for Hasselblad Erhvervsrengøring.
Hasselblad Erhvervsrengøring kommer selv med diverse rengøringsmidler og udstyr. Det letter min hverdag at jeg ikke skal holde styr på om der mangler rengøringsmidler eller støvsugeposer mm.
Jeg oplever et meget stabilt fremmøde til den daglige rengøringsopgave og den bliver udført af de samme personer. De kender huset og vi møder hver dag ind til en ren børnehave.
Hasselblad Erhvervsrengøring kontakter mig jævnligt for at høre om vi er tilfredse med rengøringen. Det betyder at vi har en god dialog og ingen misforståelser.
Jeg kan kun anbefale Hasselblad Erhvervsrengøring”